Jūras konteineru sauszemes pārvadājumi ir viena no mūsu uzņēmuma pamatnodarbēm. Mums ir plašs autoparks, kas paredzēts jebkura izmēra, tipa un smaguma jūras konteineru (20‘, 20’OT, 20‘RF, 20‘TC, 23`TC, 30‘, 30‘TC, 40‘DV, 40‘OT, 40‘HC, 40‘HCPW, 40‘CS, 40‘HCRF, 45‘, 45‘CS, 45‘RF un citu) pārvietošanai un piegādei. Uzņēmuma rīcībā ir autotransports, kas paredzēts arī smagāku jūras konteineru pārvadāšanai. Papildus kravas pārvadāšanai mūsu darbinieki sagatavos arī visus nepieciešamos muitas dokumentus, atļaujas, deklarācijas un licenses (TIR karnetes, tranzīta deklarācijas, EX A, CO A, T2L un citas).
Vedam jūras konteinerus uz / no Baltijas valstīm un citām Eiropas Savienības valstīm un to ostām. Tāpat jūras konteineru sauszemes pārvadājumi tiek veikti uz un no tādām valstīm kā Baltkrievija, Krievija, Ukraina un citām NVS valstīm. Veicam arī vietējos kravas konteineru pārvadājumus Latvijas robežās.
Mūsu uzņēmums pārvadā standarta ģenerālās kravas (general/harmless goods), kuras pārvadā uz Eiropas un somu paletēm, kā arī konteinerus ar bīstamajām (ADR) kravām un konteinerus veterinārajām kravām.
Jūras koteineru sauszemes pārvadājumu izmaksas ir atkarīgas galvenokārt no tā, no kurienes un uz kurieni krava ir jānogādā, izlietotā degviela, ceļu nodokļi, atļaujas, amortizācija un kāda veida krava tiek pārvadāta. Ja tā ir ģenerālā krava, tad izmaksas ir mazākas nekā pārvadājot bīstamās vai veterinārās kravas, jo dokumentu sagatavošanas, atļauju un citu formalitāšu kārtošanas laiks ir īsāks.
Ja tiek pārvadāta bīstamā (ADR) vai veterinārā krava, tad pārvadājuma izmaksas var pieaugt, jo tranzīta laiks un robežu šķērsošana ir ilgāka. Papildus ir jāsagatavo dažādas atļaujas, licenses, vadītājam ir jābūt ADR apliecībai un kravas mašīnai jābūt īpaši aprīkotai ADR kravu pārvadāšanai, dokumentu sagatavošanas un citu formalitāšu kārtošanas process ir sarežģītāks un ilgāks.
Lai uzzinātu vairāk, zvani: +371 26469721 (Raivis Statkus)
Saliktās un pilnās kravas pārsvarā tiek vestas uz un no Itālijas, Spānijas, Francijas un Portugāles, kā arī citām Eiropas Savienības valstīm.
Pilno kravu pārvadājumu kravas parasti izmēru ziņā aizņem no 80 m³ lidz 92 m³ no tenta. Saliktā krava ir vairāku klientu kravas, kuras pārvadā ar vienu transporta vienību, un to piegādes vietas ir optimāli tuvas cita citai. Tas ļauj samazināt klienta izmaksas gadījumā, ja kravas apjoms nepārsniedz 80m³.
Mūsu uzņēmums pārvadā standarta ģenerālās kravas (general/harmless goods), kuras pārvadā uz eiro (EPAL) un somu paletēm, kā arī tentus ar bīstamajām (ADR) kravām un tentus ar veterinārajām kravām.
Kravas pārvadājuma izmaksas galvenokārt ir atkarīgas no veicamās distances, no un uz kurieni krava jānogādā, no izlietotās degvielas, ceļu nodokļiem un atļaujām, kā arī no tā kāda tipa krava ir jāpārvadā. Ja kravas apjoms nepārsniedz 80 m³, izdevīgāk ir pasūtīt LTL jeb salikto kravu, kas nozīmē, ka jūsu krava būs sakomplektēta ar svešam kravām vienā tenta, un piegādēs laiks būs ilgāks, taču izmaksas mazākas.
Ja krava aizņem no 80m³ līdz 92 m³, tad ir izdevīgāk un lētāk pasūtīt pilno tentu, kas nozīme, ka tentā būs izvietota tikai jūsu krava, un piegādes termiņš būs īsāks.
Lai uzzinātu vairāk, zvani: +371 28669948 (Mārtiņš Lūsis)
Mūsu uzņēmums pārvadā veterinārās kravas gan konteineros, gan tentos. IGAUŅI ir ieguvis PVD atļauju dzīvnieku blakusproduktu (pārtikas preces, dzīvnieku un augu izcelsmes produkti) transportēšanai.* Sagatavosim visus nepieciešamo dokumentāciju (kopējais veterinārais ievešanas dokuments dzīvnieku produktiem (KVID), kopējais ievešanas dokuments (KID) u.c.) un sakārtosim citas formalitātes, lai nogādātu kravas galamērķī laicīgi un bez kļūmēm.
*Atzītie un reģistrētie dzīvnieku izcelsmes blakusproduktu aprites uzņēmumi (regula 1069/2009) 13.sekcija – Citi reģistrētie blakusproduktu aprites uzņēmumi – veiksmīgi piereģistrēts PVD uzraudzībai pakļauto uzņēmumu reģistrā ar numuru 073716.
Veterinārās kravas vedam uz/no Baltijas valstīm un citām Eiropas Savienības valstīm un to ostām, kā arī pārvadājam kravas Latvijas teritorijā. Tāpat veterināro kravu pārvadājumi tiek veikti uz un no tādām valstīm kā Baltkrievija, Krievija, Ukraina un citām NVS valstīm.
Kravas pārvadājuma izmaksas galvenokārt ir atkarīgas no veicamās distances, no un uz kurieni krava jānogādā, no tranzīta ilguma, no izlietotās degvielas, ceļu nodokļiem un atļaujām, kā arī no tā kāda tipa krava (konteineri, pilnās vai saliktās kravas tenti) ir jāpārvadā. Papildus jāņem vērā, ka robežšķērsošanas process veterinārajām kravām ir ilgāks.
Lai uzzinātu vairāk, zvani: +371 28669948 (Mārtiņš Lūsis)
Atšķirībā no citiem kravu pārvadātājiem, IGAUŅI piedāvā saviem klientiem iespēju izmantot ātrākas kravu pārvadāšanas pakalpojumus. Express kravu pārvadājumi nozīmē, ka vienai kravas mašīnai, kas pārvadā jūras konteineru vai tentu kravas, viena vadītāja vietā ir divi vadītāji, kas ļauj kravu nogādāt noteiktajā galamērķī divreiz ātrāk. Piemēram, ja krava no Madrides jānogādā uz Rīgu, tad šis kravu pārvadājums parasti ilgtu apmēram 6 dienas, taču, izmantojot mūsu piedāvāto express pārvadājumu ar diviem vadītājiem, kravas pārvadājuma ilgums būs divreiz īsāks, t.i., 3 dienas.
Express kravu pārvadājumi tiek veikti visās Eiropas Savienības valstīs.
Kravas pārvadājuma izmaksas galvenokārt ir atkarīgas no veicamās distances, no un uz kurieni krava jānogādā, no tranzīta ilguma, no izlietotās degvielas, ceļu nodokļiem un atļaujām, kā arī no tā kāda tipa krava (konteineri, pilnās vai saliktās kravas tenti) ir jāpārvadā.
Lai uzzinātu vairāk, zvani: +371 28669948 (Mārtiņš Lūsis)
Vislabāk atbildības zonas atspoguļo zemāk redzamais attēls “INCOTERMS 2010”.
Kreisajā puse ir redzami pārvadājuma nosacījumi no EXW līdz DDP. Oranžā krāsa attēlā atspoguļo pārdevēja atbildību, savukārt zilā krāsa simbolizē kravas saņēmēja atbildības zonas.